۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

سانسور فيلم کروبي


حسین کروبی از سانسور فیلم کروبی از سوی هیات نظارت بر سازمان صداوسیما خبرداد
کروبی گفت: طی تماسی از سوی صداوسیما از من درخواست شد برای حذف بخشی از فیلم کروبی به سازمان بروم تا بخشی از فیلم ایشان مربوط به سخنان کرباسچی بود، سانسور شود.
وی افزود: بخشی که هیات نظارت بر صداوسیما قصد حذف آن را دارد، مربوط به بخشی از مصاحبه غلامحسین کرباسچی شهردار سابق تهران است که در آن وی با اشاره به شکنجه شهرداران از آقای کروبی می پرسد که در صورت گرفتن ریاست جمهوری در برابر چنین اقداماتی چه واکنشی نشان می دهید؟ ما با اعتراض نسبت به سانسور شدن فیلم کروبی ،خواستار ممانعت از این اقدام شدیم و به آنان اعلام کردیم اجازه حذف بخشی از فیلم را ندارند و اگر تصمیمی برای سانسور فیلم وجود دارد، بهتر است تا آن پخش نشود.
فرزند مهدی کروبی تاکید کرد: خطاب به آنها گفتم چطور است که هیچ کس درباره مفقود شدن 300 میلیارد تومان در شهرداری تهران صحبتی نمی کند ولی هنگامی که در 16 سال پیش چند نفر از شهرداران به خاطر تعدادی کامپیوتر و لب تاپ شکنجه می شوند، حتی اجازه بیان آن را هم ندارند.کروبی با اشاره به نظر ریاست سازمان صداوسیما درباره این اقدام هیات نظارت بر این سازمان گفت: به دنبال این ماجرا با عزت الله ضرغامی تماس گرفتیم، ولی ایشان نیز تاکید کرد که این موضوع به نظر هیات نظارت بر صداوسیما مرتبط است و ربطی به وی ندارد.
همچنین وی با تکذیب خبری از سوی مجید دانشور دبیر ستاد انتخابات صداوسیما مبنی بر عدم ارائه فیلم تبلیغاتی مهدی کروبی به این سازمان گفت: اظهارات ایشان کذب محض است چراکه فیلم آقای کروبی یکشنبه شب و با هماهنگی ریاست محترم سازمان به دفتر ایشان تحویل داده شد. به نظر می رسد برخی به دنبال کارشکنی هستند، وگرنه وقتی فیلم تحویل داده شده چرا باید دبیر ستاد انتخابات صداوسیما اعلام کند که فیلم نرسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر