۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

من از احمدي نژاد تشکر مي کنم

دوستاني که همگي بسيج شديد , مي خواهيد با انقلاب سبز و سفيد عليه يک آدم مظلوم در اين مملکت که براستي در طي 4 سال خدمات ارزنده اي را به کشور ايران کرد ، توطئه کنيد .براستي قدرنشناسي هم حدي دارد .
من از همه شما گله مندم . شمايي که يکسري از شما خائنين هم ، راي هاي خاموش دوره هاي قبل مي باشيد و بعد از 30 سال قصد داريد براي اولين بار به يک جريان نه بگوييد . من از شما گله مندم.
براستي اگر محمود احمدي نژاد نبود اين ولوله برپا مي شد . من شايد هم راستا با فاطمه رجبي احمدي نژاد را معجزه هزاره سوم مي دانم .
آيا اگر محمود نبود شما فرق آمار راست و دروغ را تشخيص مي داديد؟
اگر احمدي نژاد نبود شايد الان يک تدارکاتچي عادي بي سر و صدا مي اومد دوباره رئيس جمهورتون مي شد و دوباره روز از نو روزي از نو .
اگر احمدي نژاد نبود چه کسي اين همه رسوايي را بر ملا مي کرد لابد مي خواهيد بگوييد خاتمي .
من مخالفم خاتمي توان نام بردن جريان ها و افراد ضد اصلاحات و عوامل سنگ انداز دولت خودش را هم نداشت.
اين را بجد مي گويم احمدي نژاد سرفصلي نو در مطالبات و جريان پيشرفت اصلاحات ايران را داشته است.
من متاسفانه از روي ناآگاهي در انتخابات سوم تير 1384رياست جمهوري شرکت نکردم ولي اگر شرکت مي کردم حتما به احمدي نژاد راي مي دادم .
کوتاه سخن آنکه احمدي نژاد بغض هاي چندين ساله ما را ترکاند و ما را به اندازه 30 سال بيدار کرد.گويي تازه از خواب سنگيني برخاسته ايم . کاري که از دست هيچ اصلاح طلبي بر نمي آمد .
من ا ز احمدي نژاد سپاسگزارم.
براي او در کسوت بعدي آرزوي موفقيت دارم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر